2012-11-21
Facebook raz jeszcze

Przyznam szczerze: nigdy prywatnie nie byłem wielkim miłośnikiem facebooka, ale niedawno doceniłem jak bardzo pomocny jest w przypadku strony https://www.facebook.com/SilnikiStirlinga - bardzo szybko i wygodnie można się kontaktować i udostępniać nowe materiały. Wystarczy polubić stronę i można być na bieżąco. Bardzo fajna sprawa. A poniżej kilka nowych silników o których więcej usłyszycie niebawem:

23


Podoba Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi na facebooku:
Komentarze

Podpisz się     aby uniknąć spamu dodaj do siebie liczby 6 i 1:
broda5055@wp.pl 14.02.2015, 13:43:35
a powiedzcie mnie czy można gdzies kupić lub zamówić silnik tego typu podłączony z prądnicą o mocy ok.7-8 kw /nie pomyłka 7-8 kw/i jeszcze na dodatek zasilany energią geotermalną.będe wdzięczny za każdą "insynuacje"w tym temacie
Janusz 17.05.2014, 10:56:52
Podczas gwintowania dobrze by było aby imadełko raczej było na sztywno przymocowane do podłoża.Nie wspomniano też o bardzo ważnej rzeczy jak fazowanie,tak wałka jak i otworu. Tak naprawdę to bardzo fajne animacje i dobry sprzęt do obróbki. Proponowałbym także zwrócić uwagę na przepisy BHP,z tym trochę nie za bardzo. Pozdrawiam !!
Artur 23.02.2014, 19:19:08
Troszeczkę zagmatwana technologia wykonania koła zamachowego. Skoro zaczynamy obróbkę od wyznaczenia środka koła na podstawie przecięcia się przekątnych trzech dowolnych punktów na obwodzie koła to nie ma problemu z obróceniem go na stole frezarki. Zatem ja bym to zrobił wszystko na frezarce. Najpierw jedną stronę na na gotowo a następnie drugą stronę. Odpada obróbka na tokarce, wybijanie i inne prace. Wszystko robi frezarka i oszczędzam czas.
piotrul_pl 25.11.2013, 11:30:47
Zabieram się za pisanie pracy dyplomowej na tema zastosowania silników cieplnych, gdzie znajdę materiały na ten temat? Może ma ktoś literaturę na sprzedaż? Chcę zastosować silnik Stirlinga w ogrzewaniu kominkowym i potrzebuję zbudować model.
Marek 18.06.2013, 23:57:36
Anonim 21.02.2013, 20:54:19 - Tłok gorący powinien posiadać luz, natomiast zimny musi być szczelny. Mam jeszcze pytanie teoretyczne. Czy gdyby zbudować silnik Stirlinga w układzie dwóch oddzielnych tłoków i ten zimny chłodzić ciekłym azotem, to czy bez podgrzewania tłoka gorącego palnikiem etc. silnik mógłby pracować?
krecik7 04.04.2013, 14:44:03
Ślicznie,pięknie,tylko co dalej,pokazać to co jest już od 1800 roku oczywiste nie jest rewelacją,tak jak rewelacją jest rower napędzany silnikiem elektrycznym zamontowanym na osi koła tylnego lub przedniego i zużyciu małej ilości energii.
Anonim 21.02.2013, 20:54:19
Mm pewien problem zrobiłem wszystko wegług tych instrukci i silnik nie działa może to chyba to że luz w dziurce od środkowego tłoka wynosi ok 0.5cm czy to źrudło oblemu ???? prosze o pomoc i podpowiedzi
Gratulacje 23.11.2012, 19:04:30
Gratuluję popularności na allegro, w ktora wątpilem, a tu proszę...
Anonim 22.10.2012, 09:26:43
test
 
Skontaktuj się ze mną przez Facebook lub mailowo (piotrek@stirling.fc.pl) aby kupić silnik Stirlinga
Pomóż nam rozwijać tą stronę!
Dowiedz się jak możesz pomóc »
 
zobacz też www.moje-seriale.pl