Budowa innego silnika typu beta

Oto elementy najprostszego silnika Stirlinga typu beta.

Oto główna rama. Zawiera łożyska na główny wał oraz mocowanie cylindra.

cz1.jpg

To główny cylinder. Jego ścianki wykonane są ze stali a tylna część jest ze szklanej probówki.

cz2.jpg

Tłok najlepiej wykonać z brązu aby dobrze pasował ze stalowym cylindrem.

cz3.jpg

To szklany tłok "gorący". Nie dotyka on ścian cylindra, ma tylko mieszać powietrze.

cz5.jpg

cz5.jpg

cz5.jpg

cz5.jpg

cz5.jpg

cz5.jpg

cz5.jpg

cz5.jpg

cz5.jpg

Zdjęcia części:

cz1.jpg

cz1.jpg

cz1.jpg

cz1.jpg

cz1.jpg

s7.jpg

s8.jpg




Podoba Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi na facebooku:
Komentarze

Podpisz się     aby uniknąć spamu dodaj do siebie liczby 6 i 3:
Anonim 16.08.2013, 19:56:56
fajnie rysunki podobają mi się :P
Siaka 30.09.2012, 00:03:54
Dobre rysunku, ale przydałoby się więcej danych liczbowych opisujących średnice otworów, średnice wałów i generalnie wielkości, które nie są wyżej opisane :/
MatTi 16.11.2011, 23:53:43
może kiedyś spróbuję zrobić :D tylko najpierw frezarke :D
otomar 10.10.2011, 22:10:20
Dobre rysunki
 
Skontaktuj się ze mną przez Facebook lub mailowo (piotrek@stirling.fc.pl) aby kupić silnik Stirlinga
Pomóż nam rozwijać tą stronę!
Dowiedz się jak możesz pomóc »