Elementy silnika z ramieniem

Model wykonano prawie całkowicie z aluminium. Zamierzam jeszcze zamontować wentylator, by zwiększyć sprawność. Tłok wypornikowy jest z probówki szklanej. Zimny cylinder musi być z aluminium dobrej jakości (takiej jak na tłoki). Wymiary można nieco zmienić; nie wpłynie to zbytnio na pracę. Kształt natomiast jest całkowicie dowolny.







Podoba Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi na facebooku:
Komentarze

Podpisz się     aby uniknąć spamu dodaj do siebie liczby 3 i 1:
PiotrLenarczykAnonim 28.08.2017, 09:01:13
I tak fotowoltaika będzie lepsza, bo są na to francuskie dopłaty z UE ( chociaż Francja to tylko rządzi, a kasa to jest wyborców z Rumunii i od Lachów; dziwne zachowanie tych Anglików, że wyszli z jeszcze przez 10 lat rzymskiej Łunii... ), a i o wymianę baterii na nowsze jest łatwiejsze. Dobrze, że wiercenie studni głębinowych przelewowych jest zabronione, bo działek o długości 100m praktycznie się nie spotyka. Ciekawe czy taka niezwykle droga i skomplikowana w obróbce statyczniePołudniowa klejona soczewka Fresnela byłaby kompatybilna z częścią ciepłą silnika Stirlinga. Nie mam jeszcze pomysłu na rozdzielenie części ciepłej i chłodnej inaczej jak dwiema cienkimi warstwami ceramiki - ale tego pewny nie jestem.
boleszko 26.12.2015, 14:48:50
Witam. Zrobiłem taki silnik i nie działa. Jakie powinny być średnice tłoka ciepłego i cylindra ciepłego (ja zrobiłem z małym luzem)?
kamp451@wp.pl 02.05.2013, 01:03:39
Super sprawa. Powiedz mi tylko , skąd wziąłeś "składniki" ? Z jakich elementów składa się taki silnik, gdzie można je dostać ? Pozdrawiam
GaRbAtY 03.11.2011, 10:14:31
zarąbiste
 
Skontaktuj się ze mną przez Facebook lub mailowo (piotrek@stirling.fc.pl) aby kupić silnik Stirlinga
Pomóż nam rozwijać tą stronę!
Dowiedz się jak możesz pomóc »